Magyarország a régión belül meghatározó szerepet tölt be az elektromos töltőinfrastruktúra fejlesztésében, ugyanakkor a nyugat- és észak-európai országokhoz képest nagy a lemaradásunk. Pedig sok múlik a megfelelői infrastruktúra kiépítésén, hogyha arra törekszünk, hogy az elektromos autózás minél gyorsabban elterjedjen. Egyrészt a megfelelő számú nyilvános gyors-és villámtöltő biztonságérzetet ad a járműtulajdonosoknak, másrészt lehetővé teszi az ország átjárhatóságát és ami a legfontosabb, a közlekedéshez szükséges energia vételezését.
Szakértői jóslatok szerint az energiaipar évtizedek múlva teljesen más lesz, mint napjainkban: fontosabb szerepe lesz a zöldenergiának és teljesen más technológiák jelentik majd az alapját. Ennek a jövőnek az alakításában a folyamatosan fejlesztő nemzetközi cégóriások mellett a startupoknak is jelentős szerep jut. Megnéztük, hogy mivel foglalkoznak a 2016-os év leggyorsabban fejlődő energetikai startupjai, és hogy mi a helyzet Magyarországon.
Európa legnagyobb része ma ki sem nyitott.
Második olvasatban is elfogadták a "külföldiügynök-törvényt".
Reagált a magas inflációra a jegybank.
Már Luhanszknál is csapatokat építenek ki az oroszok.
Sorra húznak el mellettünk az uniós országok.
Milyen következményekkel járhat a csapok elzárása?
Kilőttek a határidős árak, de meddig lehet a nyugati civilizáció kávéfogyasztási igényeit kielégíteni?